vineri, 7 mai 2010

Eh! Danuț #Episodul 5 ! By Refu

Seara a venit, nervii mei intinsi ca o guma de mestecat, iau telefonul. Formez numarul ei, suna… o data, de 2 ori, si raspunde:
Ea: Da?
Eu: Buna !
Ea: Buna !
Si se aude beep, beep, beep! Ceva s-a intamplat si s-a intrerupt, astept 5 minute, nici un semn de la ea, o sun, suna pana cand imi spune ca abonatul nu raspunde.
Am mai asteptat inca 2 minute, si am sunat din nou, suna de 2 ori si-mi respinge apelul, imi zic.. sa-mi bag…. ma tot gandeam ce naiba are, in atatea ore sigur avea cateva secunde sa-mi spuna ce se intampla, orice !
La 2 minute dupa ce mi-a respins apelul, ma intalnesc cu un amic si imi cere sa dea si el un telefon, ca imi plateste apelul, am fost de accord dar nu i-am mai cerut nimic in schimb, la sfarsitul apelului isi cere scuze ca a trebuit sa vorbeasca cu telefonul meu dar era ceva important, si telefonul lui l-a scapat in apa, si atunci imi vine sclipitoarea idee sa ii ofer unul din telefoanele mele, a fost de accord, i-am dat telefonul si el mi-a dat 200 ron, cu banii astia aveam 280 ron in buzunar, asta inseamna ca o sa fac ceva sa uit de nervii care ii aveam.
Trece 30 de minute, ceasul era 22.05, asa ca iau din nou telefonul si incep sa sun, caut in agenda, ajung la Silviu, suna de 2 ori si raspunde, ii explic ca am un chef sa facem orice, ii propun sa iasa pe afara, un biliard, ceva… dar in timpul convorbirii imi vine un chef nebun de munte, si mi s-a pus pata i-am propus sa vina cu mine la munte, bineinteles ca a refuzat si a trebuit sa sun pe altcineva, deja vroiam sa zica cineva da, ca sa plecam spre munte.
Ajung in lista la unul Florin, nu aveam asa mare comunicare cu el, dar mi-am zis hai sa vad, poate ca acuma ne inprietenim mai bine, il sun, imi raspunde si imi spune ca acuma in seara asta pleaca defapt la munte, se duce singur daca vreau sa vin el este in gara de nord sa ajung acolo in 40 de minute ca atunci este trenul, nici nu am mai stat mult la discutii si am ajuns in gara, in 10 minute pleca trenul, ne-am salutat am ras si am facut si pe altii sa rada, pana cand vine nenea in control, ii dam biletele si mi se adreseaza mie:
Tipu cu Controlu: Trenul este plin va rog sa va asezati pe locul dumneavoastra.
Eu: Pai daca stau aici nu cred ca are nimic, pentru ca nu a vneit nimeni sa zica ca aici e locul lui, sau locul ei in caz de era o doamna.
Tipu cu Controlu: Inteleg, dar trebuie sa va duceti la locul dumneavoastra.
Eu: Ok, imediat ma duc ( Cu gandul ca vin inapoi, ca doar nu mai conteaza, sa ii fac pe plac )
Tipu cu Controlu: Va multumesc, locul dumneavoastra este la 2 vagoane distanta mai in spate.
Eu: Am inteles, ma descurc eu.
Imi iau bagaju, era doar un rucsac cu sosete si 2 tricouri.
Ma duc spre locul meu, cu gandul ca ma duc salut si plec.
Ajung acolo, ma uit unde e numarul meu, vad ca pe locul meu din bilet se vedea un par brunet, foarte ingrijit, mai fac 1 pas si ajung sa ii vad chipul, cel putin o parte din el, deja un miros ma inconjura, era mirosul ei care deja s-a atasat de mine !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu